Ez a webhely sütiket használ a felhasználói élmény növelése érdekében. Kérjük, engedélyezze a látogatáselemzést, hogy hatékonyabban tudjuk fejleszteni szolgáltatásunk, illetve engedélyezze az érdeklődésének megfelelő reklámok megjelenítését támogató („marketing”) sütiket is. Amennyiben a későbbiekben mégsem szeretne a weboldalunkról sütiket fogadni, akkor használhatja ezt az eszközt arra, hogy kikapcsolja a választott kategóriákat.

2.540.000 Ft (2.000.000 Ft + ÁFA)
Menny.:db

Sony TEOS Manage 3.0 alaplicensz, SMB Cloud, 5 évre

2.540.000 Ft (2.000.000 Ft + ÁFA)
Menny.:db
Gyártó: Sony
Gyártó cikkszám: TEM-SMBCL5Y
Elérhetőség: Előrendelhető
Várható szállítás: 2022. december 09.

Leírás

Egyszerűen kiváló. Ismerkedjen meg az új TEOS 3.0-val

A felhőbarát TEOS 3.0 a Sony munkaterület-kezelési megoldásának legújabb verziója kis-, közép- és vállalati szervezetek számára. A TEOS egy sor új, munkafolyamat-növelő funkciót kínál, és még könnyebben használható, a következő szintre emelte a TEOS-t.

Man holding a smartphone and a laptop in an office setting with phone, tv, tablet and laptop using the TEOS 3.0

Felhő kész

A TEOS mostantól a felhőben tárolható, így bármilyen méretű szervezet számára lehetővé válik a munkaterület-kezelési megoldásunk előnye alacsonyabb előzetes befektetés mellett. Hozzáférhet és kezelheti a TEOS-alkalmazásokat bármely webre csatlakoztatott számítógépről vagy mobileszközről. Több kijelző és csatlakoztatott eszköz hozzáadásával könnyedén méretezhet az igényeinek növekedésével.

Flowchart diagram of TEOS applications being accessed and hosted in Cloud

Rád összpontosítva

A TEOS 3.0 jobban néz ki és jobban érzi magát, mint valaha, új külsővel és munkafolyamat-fejlesztésekkel a munka elvégzéséhez.

• A Digital Signage tervezése még egyszerűbb és rugalmasabb vonzó sablonokkal az időjáráshoz, hírekhez, közösségi médiához, sporthoz stb

• Frissített szolgáltatási felület, incidens- és szolgáltatásjelentéssel a szobafoglaláshoz és a mobilalkalmazásokhoz

• Két tárgyalóterem foglalása kezelhető egy táblagépen, ami segít csökkenteni a hardverköltségeket

Laptop showing TEOS 3.0 interface

Flex irodai funkciók

A hibrid működésű modellek hozzáadott funkcióinak feloldása, beleértve:

• QR-kód olvasó kompatibilitás

• Zónás funkció asztali foglalásokhoz

• Élő foglaltsági adatok

• Parkolóhelyek kezelése

Close up image of a smartphone showing meeting room availability through TEOS application

Tervek mindenki munkastílusához

A felfrissített, barátságosabb felhasználói felület mellett a TEOS 3.0 több mint 20 új tervezési sablont ad szobafoglaláshoz, digitális feliratokhoz és értekezlet-megjelenítéshez, opcionális szolgáltatásként pedig igény szerinti tervezéssel.

A TV mounted on the wall showing TEOS on the screen with different options of screensavers

Továbbfejlesztett szolgáltatások

Változáskezelési szolgáltatásunk lehetővé teszi a szervezetek számára, hogy növeljék a TEOS alkalmazási arányát és javítsák az alkalmazottak teljesítményét. Szakértő írókból és tervezőkből álló csapatunk mindig kéznél van, amikor szüksége van rájuk, és további fényezést adhat a feliratok és a felületek kialakítására. És mindig örömmel beszélünk saját, testreszabott fejlesztési követelményeiről.

Business meeting in progress

Fedezze fel a TEOS-t

Munkahelyi megoldások a változó világhoz.
A teljes munkaterületet központilag hangszerelheti személyre szabott feliratokkal, szobafoglalással és technológiákkal a jobb együttműködés érdekében.

A TEOS Workplace Solutions működése:

Intelligens munkaterületi megoldások

Tedd hatékonyabbá a találkozókat

A TEOS összehozza a csapatokat. Gyorsabban indíthatja el a megbeszéléseket, és erősebbé teheti a kommunikációt azáltal, hogy az alkalmazottak és a vendégek szabadon oszthatnak meg tartalmat a tárgyalóterem kijelzőjén laptopjaikról, vezérelhetik a szobai eszközöket, és megtekinthetik az értekezlet részleteit egy intelligens kijelzőfelületen. A TEOS vezeték nélküli tükrözést, eszközvezérlést és intelligens automatizálást kínál a problémamentes együttműködés érdekében.

Hangszerelje irodáját egyedi igénye szerint

A TEOS a munkahelyi menedzsment megoldások teljes csomagja. Hatékonyságot, betekintést és hatást érhet el a teljes munkahelyi irányítás révén. Optimalizálja, hogy szervezete hogyan használja az eszközöket, a teret és az időt, hogy kiaknázhassa a munkaerő valódi potenciálját.

A helyiségkezelés ésszerűsítése

A hely optimalizálása a hatékony munkahely érdekében
A TEOS egyszerűvé teszi a szobák megtalálását és lefoglalását. Foglalja le, engedje el, ütemezze át vagy hosszabbítsa meg a foglalásokat útközben táblagépen vagy érintőképernyőn keresztül – ez olyan rugalmas lehet, mint a csapata. Nincs több elvesztegetett szoba vagy elvesztegetett óra.

Modern látogatókezelés

Köszöntheti a látogatókat, miközben időt és pénzt takarít meg a zökkenőmentes bejelentkezéssel
A TEOS egy költséghatékony látogatókezelési megoldás, amely biztosítja, hogy a látogatók mindig jól érezzék magukat és tájékozottak legyenek, lehetővé téve számukra a zökkenőmentes bejelentkezést, miközben értesítik a vendéglátókat érkezésükről.

Kommunikáljon világosan

Győződjön meg róla, hogy mindenki a megfelelő üzenetet kapta.
A hatékony kommunikáció soha nem volt még fontosabb. TEOS megoldásainkkal biztosíthatja, hogy a látogatók és a munkatársak képben maradjanak a központosított, interaktív digitális jelzésekkel, lenyűgöző nagy formátumú videófalakkal és élő TV-vel, bárhol is legyenek az irodában.

Paraméterek

Eszközök kezelése Igen
Alkalmazások telepítése és frissítése Igen
Problémajelentés Igen
Korlátlan számú felhasználó Igen
Új TEOS verzió frissítések Igen
Kiegészítők (Szobafoglalás stb.) Igen
Digital Signage támogatás Egyszerű
Analítika és webhelykezelés Nem
Adatexportálás Nem
Active Directory és SSO Nem
Dedikált támogatás Nem
Advanced licenszek száma Maximum 30 db
Árukereső.hu

Termék összehasonlító

Loading...